Min boklista

Hittade den här listan  hos Ingrid och meningen är att några olika frågor ska besvaras med titlar från min egen bokhylla.

bokhyllisen

Hej ? -Nu vill jag sjunga dig milda sånger  ( Linda Olsson )

Hur känns det?  – Före stormen  ( Judith Lennox )

Hur har din dag varit?  – Ett litet snedsprång   ( Denise Rudberg )

Vad har du på dig just nu? –  Dinosauriens Fjädrar  ( Sissel- Jo Gazan )

Vad lyssnar du på just nu? – Lilla himlafågel   ( Joyce Carol Oates )

Vad ser du om du tittar till vänster?  – Den glömda trädgården  ( Kate Morton )

Hur är vädret hos dig?  –  En ovanligt torr sommar  ( Peter Robinson )

Vad ska du göra i helgen?  –  Slumpvandring   ( Majgull Axelsson )

Vad önskar du dig till julklapp?  – Ett år av magiskt löpande  ( Kenneth Gysing )

Hur ska du fira jul i år? –  Tiden Där Emellan  ( Maria Dueñas )

………………………………………………………….

 Det här var riktigt kul. En liten orientering vad jag har i min bokhylla. Häng på du också. och samtidigt få fina boktips.

Önskar en fin fredagskväll!  /Kram Sylvia

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

4 kommentarer

  1. Så spännande Sylvia!
    Jag tror inte att jag har läst några av dina böcker. Några av författarna har jag läst andra böcker av men några är totalt okända för mig.
    Kul att du hängde på!
    Ha en riktigt fin helg!
    Kram, Ingrid

    Svara
    • Du hade flera spännande boktips på listan som måste följas upp. Detta var verkligen trevligt. / Kram kram

      Svara
  2. Kul idé! Själv har jag just börjat läsa Tiden där emellan som jag lånat på biblioteket. Tyvärr är det ett korttidslån så jag får verkligen ligga i om jag ska hinna klart till den 12 dec.

    Trevlig 1:a advent!
    Maeggie

    Svara
    • Ja, du det var en riktig bladvändare. Spännande att höra vad du tycker ?
      Detsamma till dig Trevlig första advent. / Kram kram

      Svara

Tack för din kommentar och kom gärna tillbaka!

