IE…. allvarlig bugg

DN skriver idag   Allvarlig bugg i webbläsaren Internet Explorer. Efter att Microsoft meddelat att hackare kan utnyttja säkerhetshålet för att ta kontroll över användarnas datorer. Den  tyska regeringen rekommenderar samtliga 81 miljoner tyskar att byta webbläsare.

Även svenska myndigheter har blivit varnade och rekommenderas att tillfälligt byta webbläsare.Vi hoppas kunna åtgärda problemet inom de närmaste dagarna, säger Urban Johansson på pressavdelningen. Ja, det får man ju hoppas! Jag kör mest med webbläsare Firefox men snart drabbas kanske den också.

20120919_174338

20120919_175446

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bilder från balkongen. Ena stunden piskas regnet mot fönsterrutan och en vacker regnbåge bildas. Men snart är himlen vackert blå igen. Riktigt aprilväder!

Ha en skön kväll
Kram Sylvia

Följande inlägg
Lämna en kommentar

6 kommentarer

  1. Jag använder Firefox, för jag tycker att den är både stabilare och snabbare, men det är jättebra att du varnar!
    Vilka vackra bilder av himlen med den dubbla regnbågen. Visst är vädret omväxlande. På förmiddagen hade vi grått och trist väder och sen på eftermiddagen blev det riktigt fint.
    Kram, Ingrid

    Svara
    • Jag använder också Firefox men har IE för att ibland kolla hur sidan ser ut där. Ja, vädret var verkligen skiftande idag.
      natti natti.

      Svara
  2. Ja idag har vädret var varierande helt klart. Å du har lyckats att få skildringen av dagen på bild =). Kallt som tusan nu till kvällen. Men hoppas på varmare väder imorgon & hemskt gärna till helgen =)
    Tack för att du gläds med mig. Miljoner av varma kramar & en önskan om en fin dag imorgon.

    Svara
    • Tycker det är rena aprilvädret just nu men skillnaden ser man på träden som går i höstens färger. Detsamma till dig. Ha en fin dag!
      Kram kram

      Svara
  3. Ler när jag ser dina fina bilder. Kontrollerar datumet för ditt inlägg för jag har just nu så utanför mitt fönster🙂 Först vräker det ner och smattrar på plåten sen skiner solen. Jaa jösses så konstigt väder.
    Ha det gott!
    Kram Annkila

    Svara

Tack för din kommentar och kom gärna tillbaka!

