Blommor och parfym…..

 

fodelsedagen

Nu är det Nytt år igen! Jag börjar tycka, när jag nu har kommit upp i åren att årsdagen inte är så speciell att fira men så blir det ändå lite uppvaktning och visst gläds jag verkligen av det. I morse kom min goa make med  “Kaffe på sängen” och en vacker knippe tulpaner och ett litet paket på brickan. Det visade sig vara  parfym / dottern hade handlat en doft som hon tyckte skulle passa till sin käre mor/ 

Naomi Campbell Wild Pearl Glamorös doft med fascinerande feminina nyanser. Blommig Fruktig, Pudrig….. står det på förpackningen?….. sniff, sniff…… inte alls så dum!!

Nu har vi ätit gott och kvällen fortsätter vi med att se på TV  “ på Spåret” som vi gillar, ett jättefint program och efter det så blir det Skavlan som också kan vara bra beroende på hans gäster. Födelsedagen fortsätter i morgon kväll då det blir en liten familjemiddag hos sonen. Det ska bli skoj!

Önskar en riktigt fin kväll!
Kram Sylvia

 

12 thoughts on “Blommor och parfym…..

  1. Grattishälsningarna har hamnat under ”nystädat” 😉
    Så det får bli ett varmt Grattis på Årsdagen här också då!
    Vackra blomster och parfym och god mat har du fått som det ska va när man fyller år 🙂 Spännande att se vad det blir i morgon!
    Nu måste jag ila…På spåret har ju redan börjat .-)
    /Agneta

  2. Visst är det så att man känner att firandet inte längre är så noga ju längre upp man kommer i sin ålder. Men alltid är det lika roligt att få en överraskning =)
    Krameli kram

  3. Det är väl roligt få önska grattis en gång till…….. Vilka vackra tulpaner tillsammans med det rosa precis i min smak. känner mig rätt säker på att dottern har valt ut en fin parfym,….. 🙂 ,.vad roligt med just en sån present det är en fin och present att både ha i skåpet och att använd 🙂
    Kram och ha en fin vecka som kommer.
    Elisabeth

  4. Grattis Sylvia!
    Lite sent men du vet , bättre sent………
    Härligt med blommor och parfym. Själv slutade jag med parfym när vi skaffade Rasmus. Läste någonstans att det var inget hundar gillade och tokig som jag är tog jag det på allvar 🙂 Har alltid använt Chanel #5 tycker den doftar så gott!
    N har jag suttit hela fm så det är dax att sträcka på benen. Kl 14 gåt jag på bio så då blir det sitta igen 🙂
    Hörs! Kram!

Tack för din kommentar och kom gärna tillbaka!

