Tävlingen avslutad !!!

imagebok

Image4

Roligt att så många ville vara med i bokutlottningen av “ De sista tanterna” Det blev tjugo lotter sammanlagt. Nu har maken varit Notaries publicus och på vinnarlotten står det Ann-Kathrin. En nätvän jag lärt känna genom en grafikgrupp på nätet.

Stort Grattis till  Annkilás blogg! Om du skickar mig ett mail med din adress så kommer boken med posten om några dagen.

Jättetack till alla er andra och en önskan om bättre lycka nästa gång!

Kram Sylvia

4 thoughts on “Tävlingen avslutad !!!

  1. Hej!
    Grattis till Annkila! Men visst är utlottningen rolig att göra. Ett litet pyssel som är spännande värre.
    På tal om böcker så funderade jag på att köpa en liten pocket med Simon&ekarna när jag var inom adlibris i går kväll för det verkar vara en bok som är lämplig för bokhyllan och kommande generationer? Men slutar den trist…tja då vete katten.
    Jag klickade i alla fall hem en liten tunn pocket, ‘ I grunden utan skuld’ av Viveca Sten som för mig är obekant. Får väl se om den är så bra som alla skriver. Smaken är ju som den är…:-)
    Kram, Agneta

    • Hejsan!
      Sitter här och ska försöka skriva om slutet på filmen Simon och ekarna och det är nästan så jag glömt. Det är inte så sorgligt. Det är slut på kriget och familjerna håller ihop. De sista scenerna går tillbaka till filmens början. Ofta kan boken vara bättre än filmen och det var en riktigt bra film i mitt tycke.
      Nattiskram

  2. Tack snälla!!!!
    Jösses så snopen jag blev, å glad naturligtvis 🙂
    Jag tror det har vänt, allt det onda håller på att bli bra och så en bokvinst! I morron går jag och köper en lott 🙂
    Skriver privat till dig Sylvia hälsa maken och tacka 🙂
    Kram Annkila

    • Grattis Grattis Annkila ! 🙂
      Någon måste vinna och den här gången blev det du. Jätteroligt! ” Ska bli kul att sedan få höra vad du tycker om ”De sista tanterna”
      Nattiskram!

Tack för din kommentar och kom gärna tillbaka!

