Ny bok!

 

Har fått en ny bok idag. “ Ett år av magiskt löpande Det är så att min systerson  som har spring i benen som hobby har skrivit boken och nu har jag fått ett exemplar, en pocketbok. Den kommer ut i handeln februari månad så det blir en förhandsläsning. Ska bli kul och spännande att läsa den. Hans sätt att skriva har jag redan fått smaka på sedan tidigare genom reportage och intervjuer med några idrottsstjärnor. 

9186969072Beskrivning:
Nej, nej, du behöver absolut inte vara löpare för att köpa den här boken! Fast du kommer med största sannolikhet få en massa spring i benen när du läst den. Kenneth Gysing, redaktör på löpartidningen Runners World sedan många år, skriver löpande lätt om lyckan med löpning, om att ha löpning som livsstil, om löpning längs Kinesiska muren, på stränderna i Rio, Havanna, Kap Verde och gatorna i New York, Berlin, Budapest. Och på rullbandet på gymmet hemma i Stockholm, med barnen tryggt placerade i bollhavet. Häng på!…………

DatorUnder dagen har jag varit på IT-kaféet. Det var sista passet innan jul. Nu är det uppehåll till 10 januari. Det var inte många besökar där idag, de är kanske hemma och städar. Fick hjälp med webbkameran som finns inbyggd på min Laptop som jag inte lyckats få igång. Jag är inte så där väldigt intresserad men när den nu finns där så är det ju kul att använda om inte annat att ta kort på sig själv….. fniss.

Ha en fin kväll!   /Kram

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

4 kommentarer

  1. Att du var nyfiken på den boken förstår jag mer än väl! Så spännande att ha en systerson som är författare.

    Du gör säkert en fin insats på internetkaféet. Det är många äldre som behöver hjälp med sina datorer.

    Jag har också en webkamera i min laptop och den använder jag när jag pratar med Eva via Skype. Nu blir det inte så ofta, för hon får sällan sin dator att fungera. Yngste sonen fifflar med inställningarna så Skype fungerar sällan.

    Ha en fin fortsättning på veckan!
    Kram Ingrid

    Svara
    • Det är inte något litterärt verk precis men trevligt att läsa den och är man sedan sportintresserad finns det kanske intresse.
      Detsamma till dig

      Svara
  2. Hej, Sylvia!
    Så trevligt med ”idrottsförfattare” i släkten 🙂 Visste inte ens om att det finns en ”löpartidning” men förstår att det är av intresse för alla som är aktiva och gillar löpning. Trevlig läsning 😉
    Ha det så bra!
    Kram, Agneta

    Svara
    • Det är jätteroligt med boken och syrran är stolt värre. Den riktar sig väl mest till den yngre sporttokiga generationen men lite spännande är det allt.
      Kram och ha det så gott!

      Svara

Tack för din kommentar och kom gärna tillbaka!

