Vilken strålande Påsk!

lillvikaNu har vi börjat få ordning på torpet. Sådana här fina dagar som vi haft vill man  helst vara ute och njuta av naturen. Det har blivit plock av grenar och krattning på tomten mest hela tiden men idag har jag börjat röja i stugan. Vi har varit själva  här under påsken och tagit dagen som den kommer. Det är nästan så man blandar ihop påskdagarna men det spelar inte så stor roll för oss som inte har något viktigt att passa. Idag är det också Ett foto i timmen och om du vill titta på min dag finns den HÄR .
Önskar en skön vecka. / Kram Sylvia

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

4 kommentarer

  1. Hej Sylvia!
    Ser väldans mysigt ut med er stuga, förstår att det blir många sköna stunder där, en hel del jobb emellanåt, kan jag tänka mig;)
    Här har vi haft kärt besök från Norge och Stockholm, full fart och så härligt!
    Jag tror inte jag börjar blogga igen, är alldeles för dålig på att skriva om mig själv, det blir några ord då och då på min nyhetssida på hemsidan, lite på Facebook också. Men tack för att du saknar min blogg, man vet ju aldrig;)
    Må så gott.
    Kram,
    Annette

    Svara
    • Så roligt att du tittat in Annette. Förstår att påsken varit till belåtenhet. Ha det så gott vännen! / Kram

      Svara
  2. Hej, Sylvia!
    Din header ger verkligen sommarminnen!
    Ska du vara på landet så är ett soligt och varmt väder ”ett måste” när du ska vädra och städa.
    Har kikat på dina efit, som tur var, för det foto på huset som finns här kan lätt misstolkas som torpet. Men det är ju sjöboden du visar upp, såklart. Tyckte väl att jag inte kände igen mig😉
    Men så kul att den finns kvar och den borde väl gå att rusta upp lite, i ala fall? Bra när du får övernattningsgäster.
    En jättesnygg matta eller om det är kakel ligger i alla fall vid entrén och den blå färgen på bänkar o bord m.m. är så härligt vacker, som sommarhimlen.
    Har inte surfat på ett bra tag så nu måste jag försöka hinna i kapp.
    Kram, Agneta

    Svara
  3. Hejsan!
    Det blev nog lite missvisande med sjöboden ……var tvungen att ändra🙂 Ha det gott vännen. Kram

    Svara

Tack för din kommentar och kom gärna tillbaka!

