Glad Påsk!

Påskhälsning!

kukuDet blir inte så mycket tid vid datorn för mig några dagar framöver. Nu ska jag packa ner laptoppen och får inte glömma diverse sladdar som ska med och kameran som jag inte vill  vara utan i stugan. Har haft en liten påskstädning här hemma. Resterande krafter sparar jag till vårstädninginneochlövkrattningute  som blir nästa projekt när vi kommer till stugan. I morgon kväll ska vi en sväng till Annika på en liten påskbuffé. Ska bli spännande att se vad hon tänker bjuda på . Det blir inte så sent för vi ska iväg på långfredagens morgon. Tror det fina vädret ska hålla i sig och det känns nästan som den vackra skira grönskan i naturen riktigt exploderar.

Önskar mina besökare och goa nätvänner en riktigt trevlig och vacker Påskhelg!   
Många kramar Sylvia

Följande inlägg
Lämna en kommentar

9 kommentarer

  1. Ha en riktigt härlig påsk där på ön!

    Glad Påsk!
    Kramar Ingrid

    Svara
  2. Hej, Sylvia!
    Vilket långt och fint ord du klurat ut🙂 Ack ja, detta eviga städande, men i stugan förstår jag att det ska bli roligare. Känner riktigt hur förväntansfull du är inför ytterligare en sommar på Dävensö. Har varit inne på din hemsida och kikat på foton fr. stugan men nu vill jag se lite fr. den vackra naturen också inkl. vildsvin😉 Men dom är väl ätbara? Gratis middag …ha ha ha !
    Kommer ihåg att du glömde sladdar till laptopen när den var ny och dottern fick ta med sig ut till ön och därför förstår jag att du skriver om just det och kameran😉
    Kom inte o säg att det är demens på gång här som vissa somliga behandlar mig som om jag redan har. ( Inköp i dag….usch..fel som vanligt) Kan du hälsa din syrra fr. mig, inte ett skvatt bättre här ner i Götet😦
    Mysigt hos dotern blir det som alltid och sedan till ön…låter så gott!
    Trevlig helg och du….glöm nu inte att fota alla vilda djur så vi stadsbor kan få en liten glimt av buschen :-)))
    Bamsekram, Agneta

    Svara
  3. Så fint du påskpyntat här på bloggen, trevligt att se!

    Jag önskar dig en trevlig påskhelg och inte alltför mycket slit med det där jättelånga ordet. Ta det i mindre portioner, är mitt välmenande råd. Det blir både påsk och sommar ändå… 🙂

    Jag går också och småplockar lite, det ska bli lite påskfirande även här… någon sorts påskbuffé som jag inte vet så mycket om ännu.

    Som sagt var; ha det nu jättegott!
    Kram!

    Svara
  4. Hej Sylvia!

    Åh, det låter som ni får en härlig Påskhelg med massor av roliga saker och god mat!

    Jag önskar Er en Riktigt Glad Påsk !

    Kramar
    Berit

    Svara
  5. Hej min vän!
    Så härligt för er att få åka till stugan. Kommer att vara sommar på engång🙂
    Här var det öron på björken ena dagen och sen var den helt utslagen dagen efter. Nu går det undan i svängarna🙂
    Vi ska bara ta det lugnt Lasse, jag och voffsen. Kanske gör jag en Jansson om jag får lust.
    Önskar dig en riktigt skön påskhelg….kukiliku🙂
    Kram Annkila

    Svara
  6. Ha en riktigt fin Påskhelg du också
    kram

    Svara
  7. elisabeth

     /  21 april 2011

    Många varma påskhälsningar från mig !
    Önskar dig en mycket fin stämningshelg. Verkar som vi ska få varmt, inte klokt så varmt det blev efter stormen.

    Ha d göttast. kram elisabeth

    Svara
  8. Jag önskar dig också en fin och härlig påsk.
    I dag har det varit så varmt så vi har varit ute och suttit på altan och druckit kaffe med barn och barnbarn. Hemgjord jordgubbstårta hade dottern med sig så det var jättegott.
    Ha det bra och kramar från Siv

    Svara
  9. Hej vännen!
    Hoppas att ni får det riktigt härligt. Å bara njut av att få vara osv.
    God fortsättning på påsk helgen önskar jag dig. Kramis Bettan

    Svara

Tack för din kommentar och kom gärna tillbaka!

