Njutbar lördagskväll……


Den färgstarka Lena Klingvall var gäst i Här är ditt liv.  Måste säga att jag skäms för att jag visste så lite om denna levnadsglada supertjej. Hennes
målarkonst, och utmärkelser i handikappsimning kände jag till men det är i  Japan Lena Maria blivit allra mest populär och inte minst framträdandet på invigningen av handikapp OS i Nagano gjorde henne känd. Det var ett riktig fint avsnitt av "Här är ditt liv" denna lördagskväll som säkert många i stugorna njöt av i fulla drag.
 
Inte särskilt njutbart är vädret idag. Helt tvärtom vad det var igår, då det var rena sommartemperaturen, 18 + mitt på dagen.  Jaja… inte annat att vänta när oktober månad är på intågande.
Ha en skön söndag!
Kram Sylvia

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

5 kommentarer

  1. Ja det var verkligen ett TOPPENPROGRAM!!!
    Tänk att vara SÅ positiv…utan armar, händer och bara ett ben som är rätt längd på…och gör SÅ mycket och GJORT… Helt fantastiskt!!
    ittade faktiskt även på reprisen idag..Jag tyckte att programmet var SÅ bra!!
    Kram!!

    Svara
  2. Visst är hon otroligt bra. Man får sig verkligen en tankeställare över varför man går här och smågnäller över bagateller.

    Härligt väder här också igår och lite gråväder idag, men rätt varmt och skönt ändå.

    Kram Ingrid

    Svara
  3. Missade det, synd. Förstår att det var ett program som satte märke hos många för det skrivs om henne överallt.
    Ja, denna regering. I morgon ska jag vara med en tjej på samtal med försäkringskassa, läkare och sos som stöd och förhoppningsvis lite hjälp. Hon är utslängd från allt helt plötsligt. Har inte fått ett öre och snart ska hyran betalas, jobba kan hon inte pga wiplachskada men de anser att hon ska jobba, men nåt jobb finns inte att uppbringa. Fy vad hemskt det blivit i vårt land mot de svagaste

    Svara
  4. Jag missade detta programmet. Men min kära fader berättade just idag om hur fantastisk hon var/är!
    Han är otrolig på att genrepetera sådant han sett eller hört. Så även om jag inte såg det så kände jag med henne. Han var helt enkelt mina ögon & mina öron =)

    Önskar dig en fortsatt fin vecka & kommande helg.
    Kramis Bettan

    Svara

Tack för din kommentar och kom gärna tillbaka!

