En överraskning…..

Vilken rolig överraskning.  När jag kollade mailboxen idag fann jag detta vackra konstverk från Agneta.  Tack snälla! Jag blev  hennes 2000 besökare i gästboken.  Som du skriver, antal  besökare  9000  och inlägg 2000  det visar verkligen att din hemsida/nyheter är mäkta populär, rolig och intressant läsning för så många. Hoppas få njuta av ditt skrivande…. Länge länge 🙂 

Vi hade tänkt åka iväg till ön idag men vi stannade i stan för det var så grått och trist väder i morse. Nu minsann har solen kommit fram och det är riktigt hyfsat väder. Vi har inget särskilt på agendan idag men en promenad ska vi ge oss ut på ändå så får vi se hur dagen artar sig? 

Önskar en Trevlig helg.
Kram Sylvia

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

7 kommentarer

  1. Vilket trevligt kort! Hon är bra duktig Agneta.

    Jag önskar dig och maken en riktigt trevlig helg!
    Kram Ingrid

    Svara
  2. Hejsan, Sylvia!

    Tusen tack för rara ord som värmer gott 🙂 Roligt att du tycker om mitt foto 🙂

    Förstår att ön inte lockar så mycket nu, för det börjar bli ganska så kyligt mot kvällen. I dag har vi bara mörker och regnskvättar.

    Åskan kommer ev. mot kvällen, påstår meteorologen.
    Bra tajmat för då ska vi ha ett Midnattslopp här i Göteborg med c:a 12.000 deltagare! Må dom komma välbehållna i mål. Med tanke på vad som hände i Sthlm, så ska någon kontroll införas av deltagarnas hälsotillstånd. Men när det ska införas är icke bestämt.

    En rolig sak som jag måste delge är, att när jag skulle försöka mig på att lösa Melodikrysset i morse, så visade det sig att dom hade direktsändning fr.Lisebergs Södra parkeringsplats, som ligger några minuter härifrån!
    Celebert besök i kvarteret 😉

    Där satt folk och kurade i sina bilar i busvädret och löste korsord, inkl. medhavd matsäck samt….datorer som hjälpmedel !!

    Inga Göteborgare intervjuvades i radion, bara besökare fr. Sthlm och skåne. Det kanske inte var så många Göteborgare där 😉

    Hoppas ni fick en fin promenad inkl. medhavd digitalkamera 😉

    Brukar ofta titta in på din hemsida och gärna då på foton fr. Söder samt ön. Måste ju kolla om något nytt tillkommit 🙂
    Utgår fr. att du flyttar dina foton fr. bloggen till hemsidan, eller? Man kanske inte gör så?
    Du har ju samlat på dig en del fina foton fr. ön som är värda att bevaras och beskådas igen.

    Alltid lika roligt att få en liten fotopromenad så här via Nätet!

    Tack snälla vännen och ha det så bra!
    Kramen, Agneta

    Svara
    • Måste säga att jag har lite dålig koll på mina foton. Måste ta tag i det snart:-)
      Kramen

      Svara
      • Just nu är jag inne och läser om sidenväveriet och att dom tillverkade flaggorna till Victoria&Daniel. Tvål finns till salu, OM man har sidenblusar och det har ”man” ju inte.
        Åja, en äkta köpte dottern till mig när hon var i Kina, men attans så skrynkligt…

        Söder för mig är nog som för de flesta andra. Filmen Söderkåkar! Men där finns så mycket mer.
        Tillbaks till din hemsida och Söder…

        En god idé att du kollar din hemsida för jag ser att något inte stämmer när jag pekar med musen på bloggens ikon.
        Kramen

  3. Hej Sylvia!

    Javisst är hon duktig Agneta och mycket läsvärt på sina sidor, det tycker jag med.

    Här har det varit grått och lite regn idag, men ett bra väder för alla som skall springa Midnattsloppet ikväll tror jag:-). Sonen Magnus är så laddad och ser framemot kvällens lopp. Jag som sprungit en del lopp när jag var yngre blir så sugen på att springa, men nix nu skulle det nog inte funka tror jag:-).

    Ha en go helg!
    Kramar
    Berit

    Svara
  4. Det är alltid kul att få en liten present ,jag måste kolla hennes blogg

    Svara

Tack för din kommentar och kom gärna tillbaka!

