Motionsrunda

Idag har vi haft en solig och vacker dag. Fint väder för lite motion efter påskens alla godsaker. Promenaden jag gick tog 60 min i för mig normal takt. Såg  Ingrids motionskarta och blev så sugen att försöka få till min lilla runda. Sedan har det inte hänt så mycket att skriva om idag.
Nu är det dags  att kolla lite på TV. Ska titta på en amerikansk kriminalserien ”The mentalist” som jag tycker är rätt småtrevlig.
Ha en skön kväll / Kram Sylvia

klicka på kartan

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

4 kommentarer

  1. Hej, Sylvia !
    Oj, så duktig du är som motionerar och visst får man dåligt samvete, men en liten bit i taget, gäller ibland.
    Hoppas du kan fönstershoppa på vägen, för lite kul ska det ju va att röra på sig.

    Åh, vad snygg header du lagt ut, med ett litet titthål in i Gamla stan. Så mysigt så.

    The mentalist har jag aldrig sett, men kanske dags för det då du skriver att den är småtrevlig.
    Jag kikar på ”The secret millionaire” på TV9. Rika som ger till fattiga, på ett väldigt bra sätt. Jösses vilket elände dom har i England, men ack så många volontärer det finns som gör underverk i det tysta. Verkligen tänkvärt.

    Nu hör jag att reklamen är slut, dags att återgå till TV:n i v-rummet vilket bör bli -10 kalorier🙂 Stoppade just nu i mig en liiiiten bit choklad…åsså läser jag om dina bravader…fy på mig😉
    Kram på dig vännen!
    /Agneta

    Svara
  2. Tack för dina goa kommentarer Agneta! Jag får väl tillstå att en liten sväng in på Åhléns på hemvägen blev det allt. Tänkte jag skulle hitta något till Annika som fyller år på torsdag men det var inget som föll i smaken just då.
    Natti natti.

    Svara
  3. Så roligt att följa din promenad Sylvia! Så vackert det måste vara att gå där längs vattnet. Vi går ungefär lika långt ser jag. Igår blev det ingen vända för mig och idag är det än så länge mulet och ska bli regn på förmiddagen, men jag får väl senare efter lunch.

    Ha en fin onsdag!
    Kram Ingrid

    Svara
  4. Vilken härlig promenad längs vattnet . Jag ha rockså haft en karta som jag ritar in mina promeader på men aldrig tänkt på att man kan lägga in dessa i en blogg, kul

    Svara

Tack för din kommentar och kom gärna tillbaka!

