Tittar in…..

Måste titta in en stund. Jag har lyckats dra på mig en dunderförkylning och legat förankrad i sängen med feber några dagar.  Datorn har fått vila den också. Idag är jag feberfri men långt ifrån bra. Igår var det min årsdag och firandet får vi skjuta fram lite Ev. ska ungarna komma på efterkalas på lördag. Vi får se hur det blir om jag lyckats få bukt med bacilluskerna till dess.

Idag när jag öppnade mailboxen så fanns det här jättevackra grattiskortet från min käre nätvän  Agneta. Tack snälla så gulligt av dig.
Ha det så gott !

Kram

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

3 kommentarer

  1. Hejsan Sylvia och varmt grattis i efterskott!

    Så tråkigt att bli så förkyld. Här har Åke snuva, men som tur är ingen feber. Han har ju fått två sprutor mot svininfluensa och en mot den vanliga influensan, så just flunsan ska han väl klara sig ifrån.

    Krya nu på dig så att du kan få fira lite på lördag!
    Kram Ingrid

    Svara
  2. Hejsan, Sylvia!

    Jag har ju redan grattat dig i din gästbok, men det går väl bra att säga Hipp Hipp Hurra här också 🙂

    Det tar på krafterna att blir ett år äldre 😉
    Krya på dig vännen ! Men ta´t lugnt nu och passa på att vila, för att återfå krafterna. Kalas kan man ju ha när alla är i fin form.

    Blir väl bra att ligga på soffan invirad i sköna pläden, med en bunt näsdukar, lite smått o gott att äta och dricka, och titta på OS nästa vecka, helt legitimt :-))

    Här är svinkallt, runt -10 igen och ser att det är ett tjockt islager på trottoaren och tunnsått med folk ute.

    Även jag har den gångna veckan varit lite förkyld till o från, som vanligt. Har en låååång inkubationstid, tyvärr.
    Kram på dig vännen!
    /Agneta

    Svara
  3. Grattis i efterskott!
    Hoppas du blir bra till helgen så din familj kan fira dig då.
    Janne har varit smådålig i 18 dagar nu men jag fick iväg han till läkare i går så nu vänder det väl. Jobbigt att höra hans hostande på nätterna!
    Kul ide med hissarna utanför Globen, där skulle jag vilja åka upp en vacker sommardag. Men det lär väl dröja innan vi kommer till STHM, vi kommer ju att ha annat för oss i sommar

    Ha en fin Alla Hjärtans Dag!

    Svara

Tack för din kommentar och kom gärna tillbaka!

