Tack Ulla-Britt

Tack Ulla-Britt för denna fina Avard. Nu ska jag skriva en lista på 10 saker som handlar om mig själv. Välja ut tre nätvänner som jag vill skicka den till.

awardub

  1. Älskar mina barn och barnbarnet Niklas
  2. Gillar långpromenader i vackert väder
  3. Min dator tar stor plats i mitt liv.
  4. Svag för god mat gärna tillsammans med goda vänner.
  5. Älskar choklad
  6. Älskar våren och sommaren på ön
  7. Gillar att pyssla med blommor i stugan
  8. Tycker om att bada i sjön
  9. Glad att få vara frisk
  10. Gillar att jobba med silver

Tre goa nätvänner jag skickat den till.
Bettan Annkila och Bloggmormor

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

6 kommentarer

  1. Jag fick också från Ulla-Britt och tänkte skicka till dig, men så såg jag att du redan fått den av henne.

    Kul att läsa de där 10 avslöjandena är det i alla fall. Det enda jag inte kan hålla med om på din lista får då bli nr 10 och möjligen nr 8. Jag är en dålig badare.

    Ha det så gott!
    Kram Ingrid

    Svara
    • Detsamma Ingrid:-) Nr 8. har nog blivit så för mig på grund av att vi inte har tillgång till varmdusch i stugan
      Kramis Sylvia.

      Svara
  2. Tack snälla Sylvia för att jag fick vara en av de tre 🙂
    Ska sätta in den direkt för annars glömmer jag nog att göra det.
    Tankarna är lite vimsiga…båda hundarna blev kastrerade förra veckan
    och själv ska jag operera min rygg den 12 nov. Det gäller att få allt att klaffa 🙂
    Kram på dig min vän!

    Svara
  3. Hej Sylvia!
    Är här och läser om dina avslöjanden det är kul att se vad andra har.
    Jag har en del gemensamt med dig ser jag.
    kram U-B

    Svara
  4. Taack snälla Sylvia får så fin Award. Jag skall lägga in den på min blogg och fundera på vad jag skall skriva om mig själv.

    Tusen tack och kramar från Siv

    Svara

Tack för din kommentar och kom gärna tillbaka!

