Tävling igen

            raincloud

Vädret här är mulet och grått, med isande vindar. Gick en liten runda men snart kom regnet och jag vände snart hem till stugvärmen igen.

Vem kommer Ingvar att kidnappa i kväll!

Det ska det bli spännande och se vem som blir kvällens huvudgäst  i ”Här är ditt liv”. Den här veckan  måste det ju bli en kvinna annars blir det ramaskri i stugorna och de får lägga ner programmet. Klockan 20.00 blir vi- varse.

 

 Ska vara med och tävla om en flaska Paris Hilton parfym hos ”Hannah”. Jag har en Paris parfym ”Can Can” som jag köpte på Lanzarote med en härlig doft men som i det närmaste är tom. Skulle vara jättekul att få prova på den här doften.  Hoppas förståss…. 🙂

paris

Klicka på bilden så kommer du till tävlingen.

Var med och tävla du med. Tävlingen slutar 9 0kt0ber.

Önskar er en fin Helg mina vänner!

kram Sylvia

9 thoughts on “Tävling igen

  1. Hejsan Syster!
    Nu har jag lyckats tragla mig hit igen. Var så nyfiken på det som är nytt på sidan. Det är inte alltid det fungerar när jag inta kan skriva i något på fliken – Webbplats.
    Det ser riktigt bra ut men jag märker ingen större förändring. Vi hörs i veckan som kommer.
    Kram Anna-Britta

  2. Och vi ska bort ikväll, så vi får väl se reprisen av kvällens program. Jag ska nog haka på den där tävligen, skam den som ger sig.

    Ha en fin lördagskväll!
    Kram Ingrid

  3. Gokväll Sylvia!

    Ja, nog borde det bli en kvinna ikväll, jag gissar på Margot Wallström, Marit Paulsen eller varför inte Mona Sahlin. Nej, kanske har jag helt fel, men spännande blir det.

    Jag tänkte tävla om doften denna vecka, men kändes fel att lägga in loggan idag när jag skrivit om en god grannes begravning. Kan ju göra det imorgon istället.

    Regn och rusk har vi här idag, men njuter lite av att vara inomhus och tända ljus.

    Ha en go helg!
    Kramar
    Berit

  4. Hej! Länge sedan sist men i dag har jag bestämt mig för att hälsa på alla mina bloggvänner.
    Såg pulsvärmaren, det såg skönt ut, jag har nåt liknande men fylld med risgryn som jag stoppar någon minut i mickron. Härligt, har till vristerna oxå.
    Ni har flyttat hem nu? Ja hösten kom så hastigt, nu är det ju bara busväder -:)

    Vi ska få ut vårt hus till försäljning kommande vecka, härligt.
    I morgon skriver vi på ett annat hus, en sjötomt med ett gammalt hus på, blir underbart till nästa sommar.
    Vi har haft en otrolig tur som fick nys om detta som gick för en billig slant
    http://www.pixbox.se/alb1128012
    Så som du märker, här rör det på sig!

  5. Jag önskar dig Lycka till i parfymtävlingen! En vinst piggar upp tillvaron.
    Usch ja, här är det också regn, blåst och trist men det är gott att mysa inomhus också.
    Väntar med spänning på din nya skapelse och hoppas att du fick godkänt av ”fröken”.
    Så glad jag blir av att se min blomma pryda din fina sida 🙂 Man blir lite piggare av en färgklick i höstmörkret.
    Nu väntar sängen och snart är det måndag som jag inte är så förtjust i, av någon okänd anledning.

    Har laddat upp med gott vin, i min lilla studio i Provence, som passar bra till osten, som du har med dig:-)) Har också köpt några härliga vilstolar…Drömma är skönt och nödvändigt!
    Ha det så gott, vännen!
    Kramen, Agneta

  6. Vad roligt att du är med och tävlar om parfymen. Jag hoppas att du eller jag har tur. Hon har lagt ut en till tävling i dag som jag kanske blir med och tävlar i också.
    Jag är dålig på att skriva i min blogg då och då men det blir nog bättre.
    Kram från Siv

  7. Vad roligt att du är med i min Paris Hilton-tävling!
    Just nu lottar jag ut en nyhet från Wella’s nya Fullness-serie!
    Vill du pröva denna nyhet för tjockare hår?
    Passa på att vara med!

    Kram

Tack för din kommentar och kom gärna tillbaka!

