stickning på gång…..

Nu har jag köpt garn för att sticka mig en pulsvärmare till mushanden. Har sett att det stickas pulsvärmare på många bloggar och jag tycker det är en jättekul idé att ta efter.  Efter en stund sittande vid datorn blir jag så kall om högerhanden och då är det nog inte så dumt med en värmare. Jag har lågt blodtryck och det kanske inte gör saken bättre. Så här ser garnet ut. Ska bli jättekul för det var ett bra tag sedan jag sysslade med stickning.

 

garn

  

  

  

 

 

 

 

 

 

  

   

  

 

  Blev glatt överraskad när ett vackert paket

ljushuskom farande från min goa nätvän Agneta. Det underbart vackra ljushuset som jag beundrat på hennes nyhetssida har jag nu själv blivit en lycklig ägare till och får glädjas av under mörka höstkvällar.
Tack snälla Agneta för din gåva! 

Kram Sylvia

 

 

 

2 thoughts on “stickning på gång…..

  1. Hejsan Sylvia!

    Det blir säkert fina pulsvärmare av det där garnet, vackra färger är det minsann.

    Jag känner inte av några besvär i mushanden, men de kan ju aldrig skada med lite extravärme.

    Kram Ingrid

  2. Läckra färger! Hoppas att du får till det som du vill ha det. Ska bli spännande att se dom färdiga!
    Värme behövs när mörker och hösten är här, i alla dess former.
    Jag har tagit piller i många år mot för lågt bodtryck . En läkare sa åt mig att dom var helt verkningslösa så jag slutade…tack för det!
    Den senaste gången var det helt plötsligt på den övre gränsen. Blev förvånad minst sagt.
    Lycka till !
    Kram, Agneta

Tack för din kommentar och kom gärna tillbaka!

