jag vann………

Nu var det ett tag sedan! Det har inte hänt så mycket . Vi har det gott på ön med blandat väder av sol, värme, åska och regn. I lördags hade vi några sommargäster som kom med båt på middag till oss och det var en underbart fin dag så vi kunde sitta ute och njuta men framåt kvällen när de skulle åka hem var det färdigt igen och sjön blåste upp och ett riktigt åskväder tornade upp sig på himlen med regn och riktiga  hagelskurar, så innan de kunde ge sig  av hem och det hade lugnat sig på sjön,var klockan närmare 11 på kvällen. De kom i allafall hem ordentligt utan problem. 

 Jag tävlade hos hannahsthlm och tänk att jag hade turen och vinna Volume Champoo och det var ju jätteroligt. Nu ska vinsten dimpa ner i brevlådan om någon vecka. Ska bli spännande att prova på det fina Volume champoot.

Ha det gott alla! / Kram

 

hanna

2 thoughts on “jag vann………

  1. Varmt grattis Sylvia!

    Det är så roligt att någon av oss ”bekantingar” vann den här gången, det är nästan lika roligt som att vinna själv. Jag var inne på Hannas sida igårkväll innan jag gick till sängs, men då hade hon inte lagt ut vinnaren ännu. Jag förstår om hon föll för din motivering för den var ju riktigt bra!

    Idag har vi haft uppehållsväder och ganska soligt, men det har blåst hemskt. Den här fruntimmersveckan verkar leva upp till sitt rykte.

    Ha det gott där ute på ön!
    Kram Ingrid

  2. Hej igen, Sylvia!

    Säger som Ingrid, kul att någon ”av oss” vann 🙂

    Ser framemot att foto på ditt hår efter några tvättar med nya shampoot:-))

    För inte kan det se ut som om du har en kärve hö på knoppen:-))

    Din poetiska ådra gav utdelning, vilket glädjer mig.
    Visste inte att man skulle skriva något fyndigt, så det får jag väl testa en annan gång.

    Men usch då vilket väder du har därute. Regn o åska har vi här stup i kvarten också, men hagel….inte att leka med om man skall ut i liten båt. Låter som hösten är i antågande.

    Jag gillar inte att vara vid havet när det åskar o blixtrar för den slår ju ner stup i kvarten utan att man vet om det.

    Typsikt väder för ”fruntimmersveckan” då jag liksom dottern har namnsdag. Christina…ska de va:-)

    One.com verkar bra, men har ingen lust alls att betala ännu mera pengar, det räcker med Telias Internetabonnemang, mer än väl.
    Men som sagt, de andra aktörerna på marknaden kommer väl snart att ta efter eller så höjer dom priset.
    Avvaktar och ser vad som händer.
    Men det gäller ta mig katten att lusläsa räkningarna numera, inte bara summan och sista betaldag.

    Hoppas att solen tittar fram så du kan njuta av ditt sommarparadis, men en tur till stan måste det ju bli snart, så att du kan hämta ut ditt nya shampoo.
    Grattiskramar, Agneta

Tack för din kommentar och kom gärna tillbaka!

