sommartävling…..

Vädret är just nu upp och ner. Sol ,regn och stundom åska. Passade på att städa  lägenheten idag. Det blir inte så ofta under sommaren när vi för det mesta vistas på ön. Konstigt nog frodas dammråttorna fast man knappt är hemma.

Jag är med på en Sommartävling  hos Hannahsthlm och 2 vinnaren får Lip Chic gloss från Isadora. Kanske inte så dumt att kleta på pussmunnen när värmen sätter in på soltorkade läppar. Vinnaren utses  onsdag 8/7  så nu får vi hålla tummarna.

 
lipchic

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Nu är det dags att titta på den brittiske kriminalserien ”Midsomer” som jag gillar och det är alltid lika spännande att se vem som är boven i dramat. /kram.

2 thoughts on “sommartävling…..

  1. Jag har också sett Midsomer och den var riktigt bra ikväll tycker jag.

    Lycka till med tävlingen, jag var inne och kollade och vem som vinner meddelas redan vid 23.30 ikväll.

    Nu ska jag gå till kojs. Om vädret tillåter måste vi klippa gräsmattorna i morgon för sen ska vi visst få hemskt med regn igen.

    Kram Ingrid

  2. Såg själv Midsomer… Annars är det inspelning av vår nya CD-skiva som gäller, som vi jobbar med nästan dygnet runt, som vi måste ha klar tills vi ska ut på spel-turnè.
    Samtidigt är det så himla roligt så man har svårt att sluta…….
    Det blir väl att redigera en låt till innan jag kryper till kojs iallafall….
    Kram // Michelin-Berith

Tack för din kommentar och kom gärna tillbaka!

