trött…..

Ikväll är jag trött i både huvud och kropp. Sov jättedåligt i natt. Vet inte hur det kom sig för jag brukar ha bra nattsömn.
Sedan har jag burit bort grenar och krattat skräp efter att gubben sågat ner en massa torrgranar en bit bort i skogen. Veden börjar tryta efter denna kalla vår och vi måste gardera oss så vi har ved till nästa vår när vi kommer tillbaka till ön.

Idag är det också Efit ”Ett foto i tmmen”. Jag har missat den dagen några gånger men idag ska blir det av.

 

 efitdag a

 

 

 

 

 

 

 

 

 Kl.8.00 Här kommer första bilden. Grått och disigt idag över sjön. Vill du se fortsättningen  klicka
HÄR

Nu ska jag titta på sista delen av den danska dramaserien ” Sommer” sedan blir det nog sängen för mig./Kram på er!

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

2 kommentarer

  1. Jag har också sett Sommer. Vad ska vi ta oss till med Adam??

    Undrar om det blir någon uppföljning?

    Nu ska jag kolla din Efit!
    Kram Ingrid

    Svara
  2. Är du en sådan där ”väderkärring” som jag?? I går hade jag migränliknande smärtor, trött som en sten och lite yrsel. Har väl inte hänt på åratal. Sov illa, men i dag var hjärngreppet om skallen borta igen. Kanske det är åskan som florerar som påverkar. Brukar vara så.

    Den där Adam skulle jag vilja ta i örat ordentligt, så jag hoppas verkligen att Sommer har en fortsättning för så här eländigt kan det ju bara inte sluta, eller hur? Lyckliga slut är min stil :-))

    Kikade på nya Miss Marpel som började 20.00 på TV4 och såg lite bara av slutet, då Sommer krockade. Men jag gillar bättre den gamla Miss Marpel med virkad hatt och glasögon på näsan:-)
    Nåja, Agatha Christie är alltid bra.
    Kram, Agneta

    Svara

Tack för din kommentar och kom gärna tillbaka!

