nu har det kommit…..

tos4Nu äntligen har jag fått mitt USB-modem till min Lap Top.Vi är ju mest på ön under sommarhalvåret och det är ju jättekul att kunna jobba med datorn och hänga med på bloggarna. Det funkar verkligen bra och det går ganska så snabbt också.Det blev inte heller så dyrt. Månadskostnaden är 99 kronor och då surfar jag hur mycket jag vill.
Vi har sol från en klar himmel idag men det blåser som attan på sjön.
Nu hade jag tänkt lägga upp några bilder men tråkigt nog fick jag inte med mig kopplingssladden till datorn via kameran så det får bli senare.
Önskar en skön fredagskväll.
Kram Sylvia 🙂

One thought on “nu har det kommit…..

  1. Hejsan Sylvia!
    Så skönt det låter med landet nu är det en bra årstid.
    Grattis till din Lap Top och USB-modem nu kan du hänga med på bloggarna det är ju kul.
    Jag har inte hunnit skriva så mycket på några veckor men ska nu försöka igen.
    I kväll får vi heja på Malena det ser jag fram emot.
    Kramis från U-B

Tack för din kommentar och kom gärna tillbaka!

