inget modem i sikte……

raincloudVi har nu kommit hem från ett regnigt och grått väder på ön. Glad i hågen bläddrade jag igenom posten men icke sa nicke, ingen avi för att hämta modemet i dag heller. Slängde mig på telefon för att ringa Bredbandsbolaget. Fick prata med en gullig tjej och hon beklagade och sa att alla modem de skickat iväg hade kommit i retur igen till Bredbandsbolaget på grund av distributionsfel? Fattar nog inte vad hon egentligen menade med det? Så nu står vi på ruta ett igen. Hon lovade dyrt att jag skulle ha modemet före veckans slut och som kompensation för sveda och värk ska jag få 200 kronor. Det var ju bussigt men visst är jag besviken. Det har nu snart tagit en månad sedan jag beställde det.

Jag har nu kopplat den bärbara datorn till mitt bredbandsuttag och sitter just nu och skriver på den och det ser ju ut att funka bra.  Nu ska jag plocka ihop smutstvätten från stugan och sticka ner till tvättstugan. Återkommer senare igen för att ta en bloggrunda och kolla på nyheter 🙂
Kram Sylvia.

Följande inlägg
Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. Så trevligt att vi får följa dina dagar även när du är på ön!
    99 kr låter billigt dessutom.
    Nu har jag tittat ifatt det jag missat hos dig och sett en massa intressant!

    Kram/Bia

    Svara

Tack för din kommentar och kom gärna tillbaka!

