Långfredagen

Jooo då, visst fick jag smaka på Janssons frestelse  igår och ägghalvor,prinskorv, köttbullar och en vårlik sallad. Efter det kaffe och mandelkaka. Det var så gott och smakrikt. Annika gillar inte alls att stå vid spisen. Lever ganska så spartanskt när det gäller mat i varje fall. Hon är så noga med att räkna kalorier min kära dotter men nu var det rikligt minsann och glad och nöjd var hon och vi likaså 🙂

 

berith1Jag har fått en så jättefin Award. Så glad jag blev för den. Stort tack  Berit  för att jag får vara din bloggvän. Tror att många av mina nätvänner redan har fått denna vackra Award så jag vill ge den till alla goa besökare som en uppskattning för trevliga kommentarer i min blogg. Bara att ta med!
GLAD PÅSK!

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

4 kommentarer

  1. Vill bara kika in & önska en GLAD PÅSK!
    Kramis Bettan

    Svara
  2. Jansons är bland det bästa jag vet…mums! Vilken tur du har som blev på på så mycket gott.

    Om du ser en kärring utan framtand som flyger förbi din balkong i morgon så är det bara lilla jag som är på väg till Blåkulla :-))

    Önskar dig en riktigt Go o Glad Påskhelg!
    Jag bäddar ner mig med tandvärk och lite flunsa…
    Kvicknar väl till efter helgen, hoppas jag i alla fall.
    Kramis, Agneta

    Svara
  3. Vilken god påskmiddag 🙂

    Önskar dig en riktigt Glad Påsk.
    Kram Maria

    Svara
  4. Det låter som om du haft en riktigt trevlig kväll och fått en god påskmiddag.

    Ha en fin fortsättning på helgen! Kram Ingrid

    Svara

Tack för din kommentar och kom gärna tillbaka!

