en tur med tunnelbanan……

sonst54Idag har vi haft en grå och mulen dag här. Kom på att det är Efit ”ett foto i timmen” idag och det hade jag alldeles glömt. Tog kameran med mig och stack iväg på en tur med tunnelbanan i morse på en sträcka som jag sällan åker. Där fanns det många fotoobjekt Det blev en lång tur och många bilder. Sedan passade jag  på att storhandla på ICA på vägen hem. Nu är det dags för middag som blir en gryta med rotfrukter och starka småkorvar. Återkommer senare .
Kramis.

……………………………………………………………..

Nu har jag fått upp min  EFIT   -dag äntligen. Kul om du vill titta in.
Ha en fin kväll!

2 thoughts on “en tur med tunnelbanan……

  1. Hej, här i Östersund har vi haft s k ”hundväder” – det har snöat ganska mycket och varit mulet och däremellan har solen titta fram.
    Nej, nu vill jag ha vååår!!!
    *** Kram Inga-Lill ***

  2. Hej Sylvia!
    Tack för titten och ja jag är en slarva när det gäller kameran.
    Nu är min dator frisk igen och jag har ordnat det mesta, men jisses hela kvällen igår och halva dagen idag. Alla program skall tillbaka igen, men nu verkar den som ny igen:-).
    Kanske kan jag köpa något vårfint istället för ny dator:-).
    Skall kika in på dina Efit, det tycker jag är så roligt med alla Efitbilder som många av er har. Jag hade väl inte fixat det alls antagligen.
    Måste också skriva om den vackra ringen du har gjort, jag tyckte den var så fin.
    Ha det så gott!
    Kramar
    Berit

Tack för din kommentar och kom gärna tillbaka!

