överraskning igen….

award-ullabrittIdag blev jag glatt överraskad när jag öppnade bloggen och fick se denna jättefina Award som kommer från Ulla-Britt. Jag tackar och niger!! Nu vill jag att alla mina goa bloggvänner som besöker mig  ska få den som ett bevis på min uppskattning. Bara att ta med!

Ikväll kommer några vänner som bor i huset för att spela ett par vändor av kortspelet Chicago som vi brukar göra då och då. Det är så himla skoj och uppiggande och särskilt tillsammans med  de här underbara  grannarna vi har.

 
Dat blir nog ett litet avbrott för att kollar  på Schlagerfestivalen- Andra chansen som sänds från Himmelstalundshallen-Norrköping min gamla hemstad. Kanske kamerakillarna gör ett svep över stan….kanske  man känner igen sig ……det skulle vara roligt  🙂

Vädret är grått och tråkigt och det är skönt att vara inomhus.
Ha en fortsatt fin lördagskväll.
Kram

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

2 kommentarer

  1. Kortspelet Chicago känner jag inte till men att samlas några stycken och spela är jättekul, gillar jag skarpt:-) Är väl en liten ”gamlber” om sanningen skall fram, och det ska den ju.

    Awarden som du fått har jag sett på ett flertal sidor, så det blir väl ett de flesta får den i slutändan.
    Men jag gillar att du delar med dig till alla som vill ha den. De flesta ger den till några få utvalda. Så, en eloge till dig vännen!
    Ett smart och smidigt sätt att lösa problemet om vem som skall ha.
    Låter som en riktigt lyckad kväll i goda vänners sällskap. Kan det bli bättre än så?
    Kramisar, Agneta

    Svara
  2. Hejsan Sylvia!

    Grattis till awarden som jag också fick glädjen att få från Ulla-Britt.

    Så trevligt det lät med kortspel. När Eva är hemma spelar vi mycket kort, för det är något som hela familjen kan delta i även om inte alla kan svenska/italienska. Nu när det bara är Åke och jag blir det inte av.

    Patiens gillar jag också och höll på med det här på datorn ett tag, men nu blir det inte av.

    Vad tyckte du om Andra Chansen då? Det ska bli ganska skönt att det blir ett avslut på det här nästa lördag. Undrar om Malena vinner??

    Kram Ingrid

    Svara

Tack för din kommentar och kom gärna tillbaka!

