award……

Har varit på IT-kafét idag och jobbat och mer och mer internetsugna kommer på besök. Intresset är stort och frågorna de kommer med blir allt svårare att svara på. Det gäller att vara uppdaterad.

berith1Idag fick jag denna jättesöta Awards av Berith….Tackar och niger för den. Nu ger jag den till alla mina kära bloggvänner som gör mig så glad för alla trevliga  inlägg  jag får….varsågod att ta med 🙂

Nu måste jag sätta igång med middagen som blir pasta och till den köttfärsröran  som  jag tog ut från frysen imorse, så det är snart avklarat.

Kram Sylvia.

4 thoughts on “award……

  1. Hi, hi, pratade just med svärmor i går (hon bor ju på Hammarby Sjöstad) att ni lär ut seniordata. För är det inte så?
    Var håller ni hus?

  2. Hej Sylvia!
    Nu ska vi se om det här fastnar,glömde visst något nyss.
    It-cafe´verkar kul då träffar du mycket nya människor.
    Kanske jag borde leta om det fins något sådant i närheten av mig det låter spännande.
    Kramis U-B

Tack för din kommentar och kom gärna tillbaka!

