fått en utmärkelse…….

Idag har jag varit på en liten promenad efter en vecka inomhus. Det var verkligen skönt med en nypa luft i det soliga vädret. Känner mig mycket piggare  efter min förkylning…..Så är det min födelsedag också så det har varit fullt upp. Ska ha mina ungar i kväll här men det får bli kaffe och tårta. Känner inte för att fira så stort och det är ju inga jämna år heller. Så damp det ner ett  jättefint kort per post från min goa vän Agneta. Det var en glad överraskning.

8f6mini                 kreativbloggeraward11mini

Dessa  två gulliga Avard har jag fått från Ingrid som jag blev så glad för…tack snälla.

Skickar dem vidare till tre  nätvänner  som bevis på min uppskattning.Välj själv eller avstå, det är självklart frivilligt.
”Agnetas Nyheter” En klok och humoristisk  nyhetssida.
”Ulla-Britts blogg”   Om sin vardag. hem, blommor, kollonilott.
”Bias -bilder- blogg”   Underbara bilder.

7 thoughts on “fått en utmärkelse…….

  1. Hurrá hurrá på Din dá
    kalas ska det självklart vá
    smarrig tårta o kaffe med avec
    ty då blir jubilaren så glá o käck
    att hon klackarna i taket slår
    så gästerna i ögat en glädjetår får

    Jag önskar dig en riktigt fin födelsedag!

    Många varma grattiskramar!
    /Agneta

  2. GRATTIS på FÖDELSEDAGEN!
    Ha det gott på din födelsedag kära syster 🙂 Vi får ses senare i veckan när du känner dig på topp igen. Hälsa ungarna i kväll från kära moster.
    Massor av grattiskramar.
    Anna-Britta

  3. Hejsan Sylvia!
    Stort Grattis på din årsdag. Hoppas du har kommit igång igen efter flunsan. Tänk att den kunde pricka in så precis.
    Snart är du piggelin igen och allt blir som vanligt gumman.
    Ha det gott på din dag.
    kramisar från oss alla.
    Letie 🙂

  4. Hipp hurra på din födelsedag!
    Hoppas tårtan smakar ljuvligt i det goda sällskapet!
    Skönt att du mår bättre också.

    Så gulligt av dig att ge mig så fina utmärkelser!
    Jag ska strax lägga upp dem på bloggen, sånt vill
    man ju visa upp och skryta med!

    Kramar/Bia

  5. Grattis i efterskott!
    Hoppas dagen blev jättefin.

    Tänkte ge dig min Award men ser att du fått den redan.
    Men uppskattningen från mig får du ändå..

    Jag ville ge dig en Award men jag tänker INTE sprida den vidare med en massa måsten som det brukar vara. Den är din för jag gillar dig och din Blogg!

Tack för din kommentar och kom gärna tillbaka!

