ligger lågt……

confused5Min  licens på virusprogrammet har just gått ut och nu har jag laddat hem  och installerat  programmet McAfee och det funkar men det är något annat fel? Har haft kontakt med kundsupport, som verkar lika frågande som jag. Ska kontakta firman igen på måndag och hoppas felet ska bli avhjälpt. Det är så himla tråkigt när allt inte är OK på datorn. Nu ligger jag lite lågt på bloggen  tills det rättar till sig. Denna skylt kommer upp till och från och lösningen som finns säger allt är OK? Kanske någon som vet?
Önskar en fortsatt fin helg.
kramis.

virus

4 thoughts on “ligger lågt……

  1. Usch ja, det är inte roligt när allt inte fungerar som det ska. Man blir helt klart orolig. Hoppas att du snart får en lösning på problemet.

    Kram Ingrid

  2. Tänkbart är att det ligger filer kvar fr. ditt gamla program som ”krockar” med ditt nya, men utan att göra skada.

    Kanske det finns ett Antivirusprogram av modell ”äldre” installerat i ”nya” datorn som ställer till det??
    En god idé kan vara att även kolla upp detta med DELL.

    Många program delar ju på samma filer och när man avinstallerar/uppdaterar så måste några filer ändå ligga kvar för att alla program skall fungera.

    Även jag har fått upp en sådan ”fånig” ruta vid några tillfällen, men programmen har ändå fungerat. Jag har då rensat bort allt onödigt,kört scandisk och defrag samt startat om datorn. Suck för sådant!

    Hoppas att det ordnar sig till det bästa.
    Kramen, Agneta

  3. Jag får upp detta på vår andra dator, där är det Spamfighter som strular med sin uppdatering. Funkar att uppdatera manuellt. Du har inte Spamfighter på din dator?

    Ja, det märks att dagarna blir längre nu, skönt för det betyder ju att det blir vår i år oxå. Fast det känns overkligt just nu i ett isbelagt Västerås

  4. Hej!
    Länge sedan jag hälsade på här hos dig!
    Fin, ny blogg ser jag! Jag kör ju också wordpress och trivs med den!
    Strulande datorer är ingen hit!
    Jag är så tekniskt okunig vad det gäller burken men har några duktiga fixare runt mig, tack och lov för det! Mågen fixade avast, virusprogram åt mig. Gratis och bra är det!

    Hoppas du har det fint!
    Kram/Bia

Tack för din kommentar och kom gärna tillbaka!

