dagarna blir ljusare…..

En promenad i dag på förmiddagen i det friska soliga vädret kändes riktigt bra. Nu tycker jag också man märker att dagarna blir ljusare och längre. Vi har nog en vår i sikte i år också.

 dans091

I går spelade vi in ”På spåret” och tittad på”Let´sDance”. 
Jag tycker nog att det var mer dansanta deltagare förra året men det kanske tar sig vart efter programmet fortgår. Laila Bagge som kom etta var ju helt klart bäst. Linda Haglund som åkte ur tävlingen var ingen höjdare precis. Niclas Wahlgren tror jag kommer mer och mer. Ikväll blir det att se  programmet ”Stjärnorna på slottet” och det kan bli  intressant med Kerstin Dellert som kvällens värd…….mycket TV-tittande  blir det.
Önskar en fin lördagskväll.
Kram.

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

3 kommentarer

  1. Hejsan Sylvia,vi ska också titta på stjärnorna på slottet.
    Det ska bli spännande och se vad som händer i kväll.
    Jag tittade på let´s dance i dag för vi spelade in det.
    Det är ju bra att man kan spela in och titta när man har tid.
    Fortsatt trevlig helg kram U-B

    Svara
  2. Hejsan.
    Här är en som inte orkade titta på nåt av dessa program i går. Kändes som att det bara var upprepning på tidigare program. Kanske var jag på dåligt humör?
    Hur som helst så lyssnade jag på musik ist på You Tube -:)

    Svara
  3. Hejsan, vännen!
    Tusen tack för receptet på pannkakan. När jag kan äta mat igen skall jag testa. Börjar bli lite sugen på att äta något gott och trött på att ha ont i buken:-(

    Let´s dance tittar jag inte på, men i dag såg jag reprisen av ”Stjärnorna” på SVT24 som följdes av Antikrundan och sedan På spåret. Bra att STV24 repriserar många populära program, för på söndagarna är det ganska så lite att välja mellan, såvida man inte gillar sport i mängder.

    Kerstin Deller är ”på hugget” och väldigt bestämd och i god kondition, trots hög ålder. Hennes lilla träningsprogram såg bra ut, kanske något att börja med nu när det börjar gå åt ”andra hållet”. En mycket god idé, för visst behöver man röra på sig lite lätt, utan att behöva/kunna gå på gym eller annat.

    Staffan är en riktig ”godbit” enligt min smak:)) Gott att få vila ögonen på honom och inte minst lyssna till hans kloka kommentarer. Så spelar han ju underbart bra, dessutom !
    Suck, så vacker det var med akustiken i kyrkan! Mera sån´t vill jag ha:-)

    Tack för besöket och kommentaren. Blir alltid lika glad:-)
    Kramen, Agneta

    Svara

Tack för din kommentar och kom gärna tillbaka!

