Vart tog vintern vägen

Idag var det en riktigt  grå och mulen dag och vart tog allt det vackra vita vägen. Nu  förvandlades Staden genast i ett grådaskigt skimmer med slask och modd på gatorna…är det kanske vintern som är på tillbaka gång nu tro? 

Det är också Efitdag- ”ett foto i timmen” som jag är med i och det var inte vidare kul att ta bilder i det disiga vädret så denna gång blir det bara inomhusmotiv.
I´m so happy you´re  my Mum!   står det på muggen som jag fick i julklapp av Magnus! Tycker det var så gulligt.  

 

Välkommen in och titta på fler bilder HÄR
Ha en fortsatt trevlig lördagskväll!

Kram

About Sylvia

Mina tankar i min vardag!
Det här inlägget postades i min vardag och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Vart tog vintern vägen

  1. Agneta skriver:

    Hej!
    Vintern har bara pausat ett litet tag, tror jag. Här är det vitt på taken och endast Agneta är vaken :-)
    ( 03.07 )

    Såg Stjärnorna på slottet, som jag gillade denna gång, och sedan var det någon deckare och då slockande jag framför TV:n och sov gott en bra stund och nu är jag pigg som en lärka. Usch så dumt det blir nu med tiderna.

    Muggen har jag kommenterat på Efit, men den tål att beundras här också. Kram till din härliga son! Sådana vuxna söner växer inte på träd inte :-)

    Kram till dig med, Sylvia!
    /Agneta

  2. Kerstin skriver:

    Grått och mulet här med, snön packar ihop sig och det blåser snålvind så det är inte skönt ute trots att termometern bara visar några få minusgrader.
    Vilken fin julgåva, ja tydligen en fin son oxå. Kikade på dina bilder, kaffekoppen du har som sista bild. Gud vad vacker den var!
    Kul att du med beställde boken -:)

Tack för din kommentar och kom gärna tillbaka!

